آنچه که دارم تو رساندی به من

آنچه که دارم تو رساندی به من

امروز روز میلاد مسعود امام رضا (علیه‌السلام) است. دوست داشتم که چنین روزی را در مشهد باشم ولی توفیق نبود. در محل کار، پشت میز و سیستم مشغول کار بودم. پنجره باز بود. صدایی از بیرون آمد و فضا را پر کرد: آمدم ای شاه سلامت کنم... با نوای محمد اصفهانی. نمی‌دانم قبلاً شنیده بودم یا نه. به نظرم قسمت‌هایی از آن را شنیده بودم. آشنا بود. فایل کامل را دانلود کردم و بارها و بارها و بارها گوش کردم... گویی که خودم را در حرم تصور کردم. 

توصیه می‌کنم که حتما این قطعه را با توجه به شعر و کلمات گوش بدید و اگه دوست داشتید، حسی رو که از گوش دادنش داشتید، به اشتراک بذارید.

 

آمدم ای شاه سلامت کنم
عرض ارادت به مقامت کنم!
آنچه که دارم تو رساندی به من؛ هیچ ندارم که به نامت کنم!

حرمت باغ گل و نور… نفست بوی بهار است…
نگهت؛ قبله نمای رخ بی صورتِ یار است

موجی وامانده در خود جا مانده؛ بیرون از دریا مانده
موجی سرگشته از خود برگشته؛ تنهای تنها مانده…

جانی بی تابم؛ چشمی بی خوابم! لبریز ار رویای تو…
موجی تنهایم روزی می آیم… می افتم در پای تو!

روزی می آیم! روزی می آیم می افتم در پای تو…

این دستِ تهی، لبریز دعاست
دامان شما؛ گل باغ اجابت و التجاست…

 

 


همچنین بخوانید:

[به وقت ساعت هشت]

[من نزد تو چگونه هستم]

[دفتر پیداشدگان]

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یادداشت‌های مسعود شکری
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها
بایگانی