افزایش عملکرد | خلاصه کتاب

افزایش عملکرد | خلاصه کتاب

کتاب افزایش عملکرد اثر ژان بقوسیان را در بین کتاب‌های کتابخانه محل کار یافتم و امانت گرفتم. از بس محتوای کاربردی و روانی داشت، در عرض چند روز خواندم. ممکن است بعضی از مطالب بدیهی برسد و به ذهن من و شما هم بیاید ولی همین که دسته‌بندی شده باشد و خودمان را مخاطب قرار دهیم و یادآوری باشد تا همین هایی را که می‌دانیم، عمل کنیم، خیلی ارزشمند است. لذا بر خود لازم دانستم تا خلاصه‌ای کوتاه از کتاب تهیه کنم.

درباره نویسنده کتاب

ژان بقوسیان متولد 1355 تهران است. وی دانش‌آموخته رشته الکترونیک تا مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیر است و به دلیل علاقه‌ به مباحث مدیریتی و بازاریابی، مدرک MBA را نیز از یک مؤسسه خارجی دریافت و یک‌سال نیز به صورت آنلاین در همان مؤسسه تدریس کرده است. پیش از تأسیس شرکت و سایت «مدیر سبز»، تجربیات موفقی را در حوزه فروش و بازاریابی کالا‌های الکترونیک به دست آورد، اما به دلایلی مجبور شد آن کار‌ را رها کند. با تأسیس مجموعه مدیر سبز، تمام وقت و انرژی خود را صرف آموزش و مشاوره بازاریابی و مدیریت کرده است. از وی تاکنون کتاب‌های بسیاری در این حوزه‌ها منتشر شده و مجموعه مدیر سبز، بسته‌های آموزشی متعددی را ارائه کرده است. او تخصص اصلی خود را بازاریابی اینترنتی می‌داند.

سرفصل‌های کتاب افزایش عملکرد

فصل یک: رازهای افزایش عملکرد
در این فصل با رازهای افزایش عملکرد آشنا می‌شویم و با الگو گرفتن از قهرمانان ورزشی یاد می‌گیریم چگونه عملکرد خود را افزایش دهیم.

فصل دو: شارژ انرژی فیزیکی
بدون داشتن انرژی فیزیکی کافی نمی‌توان عملکرد بالایی داشت. در این فصل به روش‌های شارژ انرژی فیزیکی می‌پردازیم.

فصل سه: شارژ انرژی احساسی
شاید مهم‌ترین عامل کاهش عملکرد و پیش نرفتن کارهای بزرگ، کم بودن انرژی احساسی باشد. بیایید ببینیم چگونه باتری انرژی احساسی شارژ می‌شود.

فصل چهار: شارژ انرژی فکری
خیلی‌ها درباره اتومبیل‌شان خیلی بیشتر از عملکرد مغزشان می‌دانند. بیایید با مغز آشنا شویم و روش‌های شارژ انرژی فکری را بیاموزیم.

فصل پنج: شارژ روحیه
مدیرانی را می‌شناسم که در کارشان به‌طور خارق‌العاده‌ای موفق هستند؛ ولی از زندگی رضایت ندارند. این افراد باید روحیه خودشان را شارژ کنند!

فصل شش: ساخت عادت‌های عمیق
افراد فوق‌موفق تمام کارهای مهم زندگی را به عادت تبدیل کرده‌اند. وقتی انجام یک فعالیت به عادت تبدیل ‌شود دیگر انجام آن فراموش نمی‌شود.

فصل هفتم: مدیریت زمان کاربردی
در این فصل به‌جای پرداختن به اصول مدیریت زمان به موارد کاربردی‌تری می‌پردازیم که شاید در کتاب‌هایی مانند کتاب مدیریت زمان کمتر به‌چشم بخورند.

فصل هشتم: افزایش بیشتر عملکرد
اگر می‌خواهید عملکردی خارج از حد معمول داشته باشید خودتان را به نظرات دیگران محدود نکنید و از معیارهای رایج فراتر بروید.

 

خلاصه کتاب را از قسمت پایین دانلود کنید:


لینک‌های مفید
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یادداشت‌های مسعود شکری
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها
بایگانی