صلوات درمانی

صلوات درمانی

«صلوات درمانی» عنوانی است که آقای مصطفی امینی خواه برای دو جلسه سخنرانی خود انتخاب کرده است و از فضائل و آثار صلوات می‌گوید. یکی از جملاتی که ایشان خیلی تاکید داشتند، جمله مرحوم آیت الله بهجت بود که فرموده بودند: «گشتیم و گشتیم و ذکری بالاتر از صلوات نیافتیم.»

درباره این جمله مفصل توضیح می‌دهند و اینکه باید توجه کنیم که چه کسی این سخن را می‌گوید... آیت الله بهجت! کسی نبود که همین طوری و بدون حساب و کتاب صحبت کند. از طرف دیگر یکی از دستورالعمل‌های همیشگی ایشان برای مشکلات متفاوت، صلوات بود. حجت الاسلام امینی خواه در این دو جلسه این دستورالعمل را توضیح می‌دهند که چگونه صلوات فرستادن می‌تواند درمانی برای همه مشکلات ما باشد و به اصطلاح خودشان، صلوات درمانی برای مشکلات داشته باشیم.

 

پیشنهاد یک: حتما این دو جلسه را گوش دهید.

پیشنهاد دو: معمولا صوت‌های مختلفی پیدا می‌کنم که می‌خواهم گوش کنم اما در جاهای مختلفی هستند، در اینترنت، تلگرام، ایتا یا ... ؛ یک کانال برای خودم ایجاد کردم به نام «پادکست من» و همه این صوت‌های پراکنده را در آنجا بارگذاری می‌کنم. سپس در کپشن هر صوت، ‌می‌توانید موارد زیر را اضافه کنید:

 

عنوان:

#اولویت_اول

وضعیت: گوش دادم / گوش ندادم

ارزیابی: مفید نبود / خلاصه برداری شود / دوباره گوش داده شود / به دیگران معرفی شود

 

البته اگر موضوعاتی که می‌‌خواهید گوش کنید، خودش در نرم افزارهای پادکست معروف وجود دارد، دیگر نیازی به این کار نیست. این کار بیشتر برای صوت‌های پراکنده‌ای است که به شما می‌رسد. 


لینک‌های موردنیاز:
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یادداشت‌های مسعود شکری
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها
بایگانی