جز تو کسی رو ندارم

جز تو کسی رو ندارم

امروز کمی زودتر از بقیه روزها به دانشگاه رسیدم. دلم خیلی گرفته بود. هنوز فرصت داشتم. خیابان را عوض کردم و به سمت شهدای گمنام دانشگاه رفتم. کسی آنجا نبود. مشغول شدم: بسم الله الرحمن الرحیم، الحمدلله رب العالمین ...

چشمم به گل زیبایی افتاد که روی قبر شهید گمنام بود. کنارش یک یادداشتی گذاشته شده بود. یادداشت را برداشتم و خواندم. گویی از زبان من نوشته بود:

من شما رو نمی‌شناسم نمی‌دونم کی هستین
اسمتون رو گذاشتن شهدای گمنام
فقط یه خواهش دارم
میشه حواستون به من باشه
میشه مراقب من باشین
من جز شما کسی رو ندارم

 

گویی دلتنگی‌ام برطرف شده باشد... با حال خوب از شهدا خداحافظی کردم و رفتم.

 

۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

Sadeghi Mohammad Hossein

۱۰ اسفند ۰۱ ، ۱۴:۴۸

سلام

عالی

التماس دعا


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یادداشت‌های مسعود شکری
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها
بایگانی