۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

آنچه که دارم تو رساندی به من

آنچه که دارم تو رساندی به من

امروز روز میلاد مسعود امام رضا (علیه‌السلام) است. دوست داشتم که چنین روزی را در مشهد باشم ولی توفیق نبود. در محل کار، پشت میز و سیستم مشغول کار بودم. پنجره باز بود. صدایی از بیرون آمد و فضا را پر کرد: آمدم ای شاه سلامت کنم... با نوای محمد اصفهانی. نمی‌دانم قبلاً شنیده بودم یا نه. به نظرم قسمت‌هایی از آن را شنیده بودم. آشنا بود. فایل کامل را دانلود کردم و بارها و بارها و بارها گوش کردم... گویی که خودم را در حرم تصور کردم. 

ادامه مطلب
۰ ۰ ۰ دیدگاه

لاله‌های واژگون و چشمه سفید

لاله‌های واژگون و چشمه سفید

اردیبهشت وقت سفر به طبیعت است؛‌ به خصوص اگر بعد از ماه رمضان باشد، لذت دیگری دارد. مقصد ما چشمه سفید (اطراف اصفهان) بود. مسیری طولانی و البته پر پیچ و خم. از جاده چالوس هم خطرناک‌تر بود. حیف که چون راننده بودم،‌ نتوانستم از مسیر عکس بگیرم. در بین راه، به مزرعه لاله‌های واژگون رسیدیم و به بهانه استراحت توقف کوتاهی داشتیم و همان جا این عکس‌های زیبا گرفته شد.

ادامه مطلب
۰ ۰ ۱ دیدگاه

سایه مرگ

سایه مرگ

همکارم زودتر از همیشه آماده رفتن شد. علت را پرسیدم. گفت به مجلس ختم یکی از اقوامش می‌رود. بدون اینکه بپرسم، خودش ادامه داد که بنده خدا یک خانم جوانی بوده است که تازه مشغول خواندن تخصصش بوده. یک فرزند هم داشته است. همسرش نیز متخصص قلب بوده. چند روز پیش همسر و فرزندش به آرایشگاه می‌روند. همین که به خانه برمی‌گردند، تن بی‌جان او را در خانه پیدا می‌کنند. کار تمام شده بود. علت مرگ؟ ایست قلبی!

ادامه مطلب
۱ ۰ ۱ دیدگاه


یادداشت‌های مسعود شکری
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها
بایگانی