خلاصه کتاب عملی کردن دانسته‌ها | کن بلانچارد

خلاصه کتاب عملی کردن دانسته‌ها | کن بلانچارد

کنث هارتلی بلانچارد ( Kenneth Hartley Blanchard) نویسنده و کارشناس مدیریت اهل ایالات متحده است. او تاکنون بیش از ۶۰ کتاب نگاشته است. موفق‌ترین کتاب او با عنوان مدیر یک دقیقه‌ای بیش از ۱۳میلیون جلد فروش داشته و به زبان‌های زیادی ترجمه شده است. بلانچارد، مدیر ارشد معنوی شرکت‌های کن بلانچارد که مجموعه‌ای بین‌المللی در زمینه آموزش مدیریت و مشاوره است را بر عهده دارد. او این شرکت را به همراه همسرش مارجوری بلانچارد در سال ۱۹۷۹ در سن دیگو در ایالت کالیفرنیا بنیان نهاد.

یکی از بهترین‌ کتاب‌های او «عملی کردن دانسته‌ها» است. مسئله اصلی نویسنده در این کتاب این است که چرا فاصله زیادی بین دانسته‌های ما و عمل ما وجود دارد؟ این همه کلاس، دوره،‌ سمینار و... شرکت می‌کنیم یا این همه کتاب و مجله می‌خوانیم ولی در عمل و رفتار ما تغییری ایجاد نمی‌شود و از این اطلاعات استفاده نمی‌کنیم. 

نویسنده ابتدا دلایل به وجود آمدن این مسئله را تشریح کرده و ذیل هر کدام نکات راهبردی را ارائه داده است و در پایان به نکته اشاره دارد که راه‌حل اصلی برای حل کردن این مسئله و همه دلایلی که باعث به وجود آمدن آن شده است، فقط یک چیز است: تکرار...

باید این اطلاعاتی که از طریق کتاب و دوره و کنفرانس و... به دست می‌آوریم،‌ برای خودمان تکرار کنیم. آن هم نه فقط یک مرتبه. نویسنده به تکرار فاصله‌دار تاکید می‌کند.

خلاصه کتاب در عکس زیر قابل مشاهده است:

 


+ دانلود متن کتاب عملی کردن دانسته‌ها نسخه پی‌دی‌اف

+ لینک نسخه دیجیتالی کتاب در فیدیبو و طاقچه 

+ معرفی کتاب عملی کردن دانسته‌ها در سایت چطور

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یادداشت‌های مسعود شکری
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها
بایگانی